به همت خیران دیار امام مهربانی ها انجام می شود:
کاروان نذر آب برای چهارمین سال متوالی در شهرستان سربیشه به همت خیران استان خراسان رضوی اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 21 October 2021
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اعلام این خبر از اجرای طرح نذر آب ۴ برای کاهش آلام آسیب دیدگان از خشکسالی و بی آبی در شهرستان سربیشه خبر داد.
"محمدرضا رضایی" در آیین رونمایی از هدایای خیران خراسان رضوی، گفت: طرح «نذرآب ۴» مانند سال‌های گذشته در مناطق کمتر برخوردار و درگیر با تنش آبی اجرا شد و هلال‌احمر در این مناطق خدمات معیشت محور، سلامت‌محور و تأمین آب شرب سالم را در دستور کار قرار داد.
وی هدف از اجرای این طرح را تأمین آب پایدار با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیرین عنوان کرد.
به گفته وی در مجموع طی ۲ هفته آینده ۸۰۰ میلیون تومان در راستای برنامه های متفاوت توسط خیرین خراسان رضوی در روستاهای محروم شهرستان سربیشه هزینه می‌شود. 
وی در ادامه سخنانش از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان روستاهای سربیشه خبر داد و ارزش ریالی هر بسته را  ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد. 
به گفته وی همچنین ۱۹۰ بسته تحصیلی ویژه  دانش آموزان نیز در راستای اجرای این طرح در مناطق محروم شهرستان سربیشه توزیع شده که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است. 
وی با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل مایع ضد عفونی و ماسک هر کدام به ارزش ۵۰ هزار تومان، بیان کرد: 13 تانکر ذخیره آب در مجموع به حجم ۳۰ هزار و ۵۰۰ لیتر نیز در روستاهای مرزی شهرستان توزیع می‌شود.
وی درباره لوله گذاری آب شرب هم یاداور شد: ۴۰۰ میلیون تومان توسط خیرین استان خراسان رضوی در روستای کلاته بلوچ پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار